Програма захисту покупців
Програма Захисту Покупців припускає можливість отримати компенсацію у сумі до 3 000 грн. для покупців, замовлення яких були оплачені, але не відправлені інтернет-магазином RosaLine. Детальніше https://prom.ua/safe_shopping
Коли покупець зможе скористатися Програмою Захисту Покупців?
- Угода на порталі Prom.ua була оформлена не через кошик;
- Реквізити для оплати замовлення отримані поза системою Prom.ua. Наприклад через SMS повідомлення, особисту пошту, в телефонному режимі або інші канали спілкування;
- Товар доставлений, але не відповідає замовленню чи товар виявився неналежною якістю (у такому разі обмін чи повернення товару здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів");
- Місце відправлення або місце одержання товару знаходиться за межами України;
- З моменту оформлення замовлення пройшло понад 90 календарних днів;
- Товар не був доставлений або пошкоджений з вини служби доставки (зверніться до відділення перевізника для уточнення процедури компенсації);
- На момент звернення покупець уже отримав компенсацію за угодою від продавця чи платіжної системи;
- Замовлено послугу.